mandag den 18. oktober 2010

Inspiration

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en gåtur med min far i skoven, og strutter af inspiration og energi. (:
På vejen derhen var jeg vildt trist og havde lyst til at græde, men da vi nåede vores bestemmelsessted blev mit humør i den grad opvejet. Jeg gik nogen ture på en væltet træstamme og satte mig og tænkte. Og dér VUUUSSSJJJ!!! havde jeg en idé til en start på en historie jeg har haft i hovedet et stykke tid. På vej hjem fortalte jeg min idé til min far, og der blev ved med at strømme ideer til! Nu har jeg det meste af handlingen i hovedet, og er igang med at skrive det ned.
Elsker bare den slags aha-inspirations-oplevelser.

1 kommentar:

  1. Så du plaprer også om dine ideer når du går tur? Jeg gør det samme - holder nærmest foredrag for min far når vi går/løber.

    Aha-inspiration er dejligt.

    SvarSlet