søndag den 23. oktober 2011

Eventyrteatrets Herkules

Hello, folk der bærer over med min fraværendehed!
Jeg er virkelig vild med Eventyrteatret, som er en teatergruppe/dramaskole for unge fra 7-19 år, og har set deres efterårsstykker for i år femte gang. De opfører hvert efterår og jul et teaterstykke i Glassalen i Tivoli, og er I sindssyge de er gode! De spiller virkelig professionelt, og i efterårsferien hovedsageligt eventyr. De sidste år er de begyndt på sagn og mytologi, i år med den græske historie om Herkules. Jeg har været skeptisk, synes de skulle holde sig til eventyr, men har måtte bide det i mig igen, for det var virkelig godt! Hvert år må jeg sige til mig selv at det er blevet mit næst-yndingsstykke - intet kan slå Østen for Solen og Vesten fra Månen fra 2007.
I dag var jeg så i Tivoli med min veninde, hende der viste mig Eventyrteatret, og se en af de sidste forestillinger med Herkules. Fænomenalt! De er virkelig skønne, og deres kosumer fantastiske. Eneste skuffelse var Lyssa, vandviddets gudinde, som jeg have haft forventninger til. - Desværre blev de ikke indfriet. Hun var ikke sindssyg, drømmende psykopatisk nok.
Hvis du er til musicals, så tjek dem ud:
www.eventyrteatret.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar