mandag den 28. marts 2011

Opvarmning - En fejltagelse

Jeg lavede engang for sjov en opvarmningsøvelse jeg havde fået her fra. Det er en god mulighed for at komme igang igen, hvis man har fået skriveblokade.
Jeg gik udfra ordet en fejltagelse som man sikkert kan se. Skrev en sang til skoleopgave, hvor noget af det kommer fra.
Sætter resultatet ind senere. Injoy. XD

En fejltagelse. Altid. Jeg er en fejltagelse. Alle kan tage fejl. Gamle, unge… mange ting opstår på fejltagelser. Gode og dårlige ting. Altid. Fejltagelser og misforståelser. Alle skænderier bygger på misforståelser. Meget. Hvad nu? Jeg ved ikke mere. At tage fejl. Alle har taget fejl. Alle, mindst en gang. Nej, alle flere. Jeg har taget fejl, selv Gud må have taget fejl. Nogen tager fejl tit, andre sjældent. Men vi har alle taget fejl. Taget fejl.. Tage fejl. Ordene mister sin betydning. Alting mister sin betydning. På et mister sin betydning. Et eventyr. En fyr. Mange fyre. Flere fyre, og bestemt én er kommet flere gange. Mange gange. En djævel i forklædning, er hvad han er. En fejltagelse. Hun tog fejl. Flere gange, mange gange tog hun fejl med hensyn til ham. Hun tog fejl alt for mange gange. Til sidst.. til sidst var det ham der tog fejl, og det blev hendes redning. Igen. Endnu en gang. Hun har mødt mange. Aldrig en der målede sig med ham, men han var jo bare en fejltagelse. En fejl. Endnu en. Stop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar