tirsdag den 8. november 2011

BØGER + random stuff

Alle burde læse Jesper Wung-Sungs Den sidste Henrettelse. Urværksenglen af Cassandra Clare er lige blevet en af mine yndlingsbøger.

I fredags læste mit skrivehold op og jeg op fra vores fremtidsnoveller på det lokale bibliotek. Dagene inden havde jeg knoklet ekstremt for at blive færdig til tiden, og jeg føler mig stadig ikke tilfreds. Efter dette tog vi + en anden af mine skriveveninder hjem til Z og snakkede, fjollede og lo til omkring et-tiden. Jeg har aldrig haft det så skønt før. Og så alligevel ikke.
Dagen efter skulle jeg tidligt op for at nå på arbejde i boghandleren. <3 De andre sad og spiste morgenmad med noget nær verdens bedste kaffe og en delikat smoothie da jeg gik.

Tjek Skrivekrampe.dk ud hvis du som mig er forfatterspirer, og ellers bare A note of Madness, bogbaskere, bogtard, bogverden, Writer's blog, Majasol's blog og bookaholic.

Næste weekend er der BogForum i Kbh. Andre der skal tjekke et vælg af billige bøger og forfattersnak ud? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar